Column deel 1: Lok een discussie uit

Cartoon van: Reid, Geleijnse & Van Tol

Een verhitte discussie is zo gecreëerd. Begin over Geert Wilders of over Marokannen en de toon is gezet. Omdat mijn weblog gaat over mijn ervaringen met de Marokkaanse cultuur kunnen deze begrippen niet uitblijven natuurlijk. Mijn vorige post ging dan ook over het burka verbod in België. Het spreekt dus voor zich dat Geert Wilders en de Marokkaanse gemeenschap zich daarmee bemoeien. En ja hoor de volgende dag staan de kranten weer vol met uitspraken over: waarom wel en waarom geen burkaverbod. Op de een of andere manier ligt dit onderwerp toch gevoelig… 

Dus is de volgende stap: doe er iets mee. Dat is wat een vriend tegen mij zei. Zorg dat je reacties krijgt van buitenaf. (Ik als toekomstig journaliste kan nog heel wat leren van iemand uit de ICT-branche.) Zo gezegd zo gedaan, ik heb een account aangemaakt op nujij.nl. Het leuke hieraan is dat je up to date blijft van het laatste nieuws over politiek, cultuur, muziek en gezondheid. Na wat heen en weer gescroll en geklik heb ik onder de naam: diemocroflavour een kort berichtje geplaats. Eens kijken wat de Nederlander hier van vindt. Op nujij.nl stond het volgende:

Het toegevoegde bericht op nujij.nl

Ben je benieuwd naar de reacties? Heb dan even geduld.

Wordt vervolgd…

1 reactie

Opgeslagen onder Columns

Een Reactie op “Column deel 1: Lok een discussie uit

  1. Goed idee! Ik ben benieuwd naar de reacties. Ik wist helemaal niet dat dit kon. Ik wacht in spanning…

Plaats een reactie